配音是一個另類的影視工作,!平凡的你我他想要在電影上擔任主角?在配音界,你?絕非不可能!跟我進入 配音* 夢工場 想像自己的聲音出現在其他影象人物上! 這是 配音 工作的奇妙 ! 你..是否願意參予投入這個 夢工場 ?

2007年6月30日 星期六

笑住配音

上個星期在錄 " 網球王子 " 時,居然在錄音室踫上麥景婷 ( 媽喱紅 ),佢係為廣告片,配音,我同佢之前約極都約唔到一齊坐低食餐飯,但就因為各自的工作關係而踫上,所以好開心!我地一坐埋就支支喳喳猛咁講野,咁啱個導演又係以前ATV嘅!而配音領班又係 龍天生,佢以前都係 TVB 演員,又同我一齊有份配 " 小熊維尼 " ,所以大家都好熟!以至錄音室一班人就見識到我地極度興嘅樣!真係失禮晒!hehe!
當然我同景婷又笑又叫,細聲講大聲笑D醜態出晒嚟!
唔到十分鐘,輪到我 " 網球王子 " 開工,景婷亦任務完成,廣告商收貨,收工!
在我開工中途,有電話揾我,問我 " 網球王子 " 收工後可否留低!
原來在我同景婷吱吱喳喳之際,廣告商好鍾意我地之間嘅開心感覺!呢種就係 " 莎莎婦女銀袋曰 " 嘅廣告想帶出俾人嘅興奮開心氣氛!就係咁好偶然地,我就接咗呢個廣告配音!
有陣時,配音唔係淨係要字正腔圓,講出嚟嘅感覺好重要,你可以自己試下,又或者留意下,笑住嚟講同唔笑咁講同一句說話,聽落好唔同架,所以笑多D,講出嚟嘅句子人地都啱聽D,唔信你試下!

沒有留言: