配音是一個另類的影視工作,!平凡的你我他想要在電影上擔任主角?在配音界,你?絕非不可能!跟我進入 配音* 夢工場 想像自己的聲音出現在其他影象人物上! 這是 配音 工作的奇妙 ! 你..是否願意參予投入這個 夢工場 ?

2007年6月29日 星期五

踏上配音夢工場

多年前,因為我自己好鍾意學野,好鍾意返學上堂嗰種環境同氣氛,
所以八八卦卦咁走去學配音。
( 可能細嘅時候成日走堂去排舞呀咁।而家就補番數॥)

咦॥配音好好玩囉!
我初初唔係學配卡通,係先學配電影,我跟嘅老師都係電影界前輩,
所以學到好多技巧。有左基本功,去配其他就一理通百理明嘞!
( 我D中文幾犀利架 ,咪蝦我喺外國大吖 )

喺電影全盛時期,卽係7/80年代至90年初,配音員係一種
唔覺唔覺 可以賺到買車又買樓嘅行業,
尤其是某些 紅星演員 指定的 配音員,
他們的 聲音演譯 簡直就似是 紅星演員 本身的 聲音,
反而令觀眾忘記左演員自己的聲音。
當年
大家比較少在其他 煤體 去接觸到 電影演員,
以至觀眾好大可能從沒有聽過他們的 真聲!

電影配音 同 電視劇/卡通不同,
因為螢幕大很多,
觀眾 注意力 也比看電視那 免費娛樂 高很多,
所以配音員對螢幕上任何細微的口部動作,
任何身體語言 也要顧及,卽使 吸氣呼氣 也要配合,
咁樣講,好似很有難度,但其實有了技巧之後,要做到要求並唔難,
反而最最重要的是---要入戲!
當年
電影配音 跟 電影行業一樣,一套電影可以由 開7日工 至 幾個星期,
視乎導演要求,嗰個電影黄金年代,有大把錢同時間,
開工時間 9-6 日組,夜組 6-3,冇錯!3!
係半夜3點收工!
再去食D宵夜,咁就天光嘞!
所以唔好以為配音行業好容易,其實一樣要捱更抵夜,
新人更加要唔好計較,
因為好多機會係等左成晚都係埋位做一二句路人甲角色咋!

外國 仲 尊稱 配音員 為 vocal artist,聲音演員。
事實上,近年有D戲都反轉先拍左 vocal artist 嘅 body movement
然後運用這些 data 去做出 動畫,
vocal artist 雖然最終在電影畫面上並沒有出現影像,
但我們見到的 動畫 /肖像 根本便是 vocal artist 的化身!
我有幸係90年代尾尾加入做 part time 配音員,
不過由於要拍劇,
又不定時出外地工作,所以接的 job 比較少。
對一個冇セ實戰經驗嘅新人,
最最開心便是第一次接到 WaltDisney 嘅 job,
好似係 '恐龍世紀'?
戲中我配的 是 女主角,
男主角 是 張學友!!!
哎唉॥可惜大家分開錄音時間配,所有發生嘅祇係喺戲中..........hehe
之後就一直斷斷續續有幫 WaltDisney 配,
原來美國 WaltDisney 會有齊我地D聲帶,
當係有新片要試音呢,有記錄嘅人被取錄嘅機會就高D!
Lucky Me!
而家我仲配緊 Winnie the Poon ,
估唔估到我配邊個角色?
袋鼠媽媽呀!!!
喺聖誕節嗰輯,
有隻歌仲好好聽!我唱架!!!
最新呢輯仲換左新人物添!
(賣下廣告先!)!!ha!

2007 copyright 陳靖允 /陳迪華 /siana

6 則留言:

匿名 提到...

search engine ranking tips sempo seo backlink service backlink building

kaying 提到...

你好呀~我叫+ying..今年十八歲.我有興趣想學配音..一直唔知應該去邊間學..你當年係去邊間架??

匿名 提到...

starhk.blogspot.com us 在這個時代,你將不必面對任何失敗的問題找到一個貸款審批

匿名 提到...

starhk.blogspot.com company website 您必須使用一份穩定的工作,而每月的收入,而且必須舉行現場活動的支票帳戶

匿名 提到...

You are so awesome! I do not think I have read through a single thing like that before. So nice to find someone with some genuine thoughts on this topic. Seriously.. thank you for starting this up. This site is something that's needed on the web, someone with some originality!

[url=http://truebluepokies4u.com]view more information here[/url]

匿名 提到...

I was very happy to find this page. I want to to thank you for your time due to this wonderful read!! I definitely liked every little bit of it and I have you saved as a favorite to check out new stuff in your website.

[url=http://pokiesportal4u.com]more information[/url]